Revin dupa o absenta indelungata de pe acest blog si din aceasta lume a handmade-ului. Nu as putea sa va explic motivul absentei mele (ar fi o poveste foarte lunga), cert este ca in urma cu doua saptamani m-am hotarat sa ma intorc la masa de lucru. Si astfel, m-am apucat de creat, Nu am reusit sa revin cu prea multe modele, deoarece timpul nu-mi permite sa lucrez atat cat mi-as dori eu.

Va invit dragii mei, sa aruncati o privire asupra ultimelor mele creatii, sa le comentati (pozitiv sau negativ, astept un feedback) si de ce nu, sa le comandati. Chiar daca au trecut 2 ani, revin cu aceleasi preturi mici ( cercei 5 lei, 10 lei, 15 lei in functie de model) , brose (10 lei, 15 lei), SETURI ( 15 lei, 20 lei, 25 lei, 30lei in functie de modele)

Taxale postale raman 7 lei per colet indiferent de destinatie in ROMANIA. Pentru Bucuresti, accept sa ne intalnim personal pentru a va inmana comenzile (daca doriti sa economisiti taxele).

Accept comenzi speciale, preturile fiind aceleasi cu ale produselor pe care le creez in general.

Termenul de livrare va fi intre 5-7 zile. In cazul in care aveti nevoie de ele urgent, voi face un efort sa le livrez in maxim 4 zile (cam atat dureaza cu Posta Romana)

In final, va reamintesc ca modalitatea de a comanda produsele este prin e-mail la adresa urmatoare : kikiart@yahoo.com., in e-mail specificati numele complet., adesa, codul postal, produsele dorite si fotografiile acestora atasate.

Acestea fiind spuse, va invit sa urmariti din nou acest blog!

BUY HANDMADE, NOT MADE IN CHINA 🙂

Leave a Reply

