M-am intors din vacanta si nu cu mainile goale šŸ™‚ ci cu o gramada de fotografii si o colectie noua de cercei pentru voi.

In ultimele 2 saptamani am urcat in Bucegi pana la Omu

DSCF9424 am coborat pe Valea Cerbului DSCF9452 apoi la Sinaia Cota 1400

DSCF9362am adunat roci de pe valea Spumoasa

DSCF9607 si la sfarsit am strans amintiri šŸ™‚DSCF9757 si am ciocnit o bere DSCF9817 pentru ca apoi sa o iau in directia opusa spre Vama Veche (inca nu am facut rost de fotografii). Vacanta inca nu s-a terminat ,miercuri plec in Ceahlau 8->

si acum rezultatul ultimelor zile de munca => DSCF9981

Cerceii sunt realizati in totalitate manual, din pene pictate in culori rezistente la apa. Fiind pictati , modelele sunt imposibil de repetat, deci fiecare pereche este unicata

Fiind la inceput cerceii din pene vor beneficia de un pret mai mic decat cel real in luna august, si anume 10 lei

model 1 (verde)DSCF9967

model 2 (violet)DSCF9968

model 3(roz-caramiziu)DSCF9969

model 4(orange-roz)DSCF9973

model 5(roz-violet)DSCF9974

model 6(albastru)DSCF9976

model 7(verde-galbenDSCF9977

pentru comenzi lasati mail la kikiart@yahoo.com

adinacristina.f@gmail.com

sau dati add pe messenger – id yahoo : kikiart

One thought on “

Leave a Reply

