Noutati in luna Iunie

inel cu floricele 10 lei

inel UNiCAT 15 lei VANDUT

inel UNICAT 15 lei vandut

brosa cirese 15 lei vandut

brosa ciupercutza 15 lei vandut

brosa floare 15 lei vandut

Geta brooch (traditional Japanese footwear)

inel cu buline fosforescente si cercei asortati (10 lei fiecare)

cerceiipictati

brosa japanese addiction :X 20 lei

colier hippy cu capsuna 25 lei si bratara 10 lei

colier din margele crosetate si fimo, VANDUT

inel unicat 15 lei VANDUT

inel (bulinele albe sunt fosforescente) 10 lei vANDUT


chili

alliens (fosforescenti) 10 lei

cercei cu surub (unicat) 10 lei VANDUT

brosa ciupercutza 15 lei si cercei asortati 10 lei

cerecei pictati cu purcei

One thought on “Noutati in luna Iunie

  1. Buna Oacky! Am aflat de blogul tau de pe forumul Ejoy. Am si eu un blog despre un produs pentru slabit si as vrea sa iti propun sa facem un “schimb de linkuri” si eventual eu sa pun pe blogul meu un post despre produsele tale, iar tu pe blogul tau despre produsul meu. Te astept sa imi scrii raspunsul tau la superslimro@yahoo.com. Numai bine, Ioana.

Leave a Reply

